niedziela, 15 grudnia 2019

Nowy telefon

Mam od 2 tygodni nowy smartfon - Xiaomi Mi 9 Lite i wczoraj znalazłem w nim bardzo fajną opcję

Efekty Video

Łatwy i ciekawy sposób na obróbkę filmów można znaleźć w galerii. Otóż po wejściu w galerię i wybraniu filmu, na dole pojawiają się ikony. Są tam, między innymi, nożyczki. Tam możemy edytować nasz film i oprócz standardowych opcji (skracać, podkładać muzykę, nakładać filtry, rozjaśniać, przyciemniać, itd.) jest, także ikona o nazwie efekty (opcja pewnie dostępna w większości telefonów z MIUI 11, ale nie mam tego jak zweryfikować w tym momencie, a w internecie nie znalazłem na szybko informacji o efektach video). A tam do wyboru kilka efektów, które fajnie podkręcają nasze nagranie - dodają odpowiednią muzykę i efekty dopasowane do muzyki. Poniżej wrzucam "dynamiczny" film, który nagrałem żeby pokazać, jak to wygląda ;) (jakość specjalnie zmniejszona)

 



Przy okazji filmów

Super opcją są oczywiście filmy slow-motion. W Mi 9 Lite jest to maksymalnie 960fps przy 720p. Ale według mnie wygląda to sztucznie i widać, że mocno softowo jest to podciągnięte. Natomiast 240fps wygląda świetnie (wrzucam kolejne super nagranie nagrane w pionie ;))


A o MIUI 11 więcej poczytanie tutaj -> nowości w MIUI 11

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz